Lite planering

image246


Det är inte ofta jag brukar kolla på tv faktiskt, men Idol har jag följt sen ett ganska så bra tag tillbaka. House började jag kolla på när jag var barnvakt varje tisdag. Men då missade jag alltid slutet (mamman lyckades alltid komma hem precis vid slutet.) Jag tror inte att jag kommer att följa dessa program i "år", jag har så mycket annat att göra nu för tiden. Hinner inte riktigt med att kolla på tv, eller jag tar mig nog inte riktigt tid till det. Förutom innan jag ska sova, då blir det ofta att jag kikar lite på tv, men då inte på något speciellt. Men i morgon har jag faktiskt till och med planerat in tid till att kolla på två program som jag faktiskt tycker är rätt så roligat. Får se hur det blir med det...Tiden räcker inte alltid till ;)

Så nu blir det faktiskt tv-tittande ett tag innan jag ska sova.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback