Min lediga Torsdag

Mötte Therese på stan i dag. Kikade runt lite och hade det väldigt trevligt. Fick till och med svar på några frågor vi hade. Som Tessa tänkte säga till ett par yngre tjejer när vi kom ut från kontoret " Ja vi har varit på parterapi?" Haha. Hon är bra skön.

Blev ingen stor shopping direkt, men jag lyckades få med mig ett par skor hem och Tessa en väska. När vi var på väg hem fick vi iden att åka till vår gamla praktik som vi hade när vi gick i 8:an. Nämligen 4-H gården. Det var verkligen riktgit roligt att göra praktik där. Lugnt & skönt. Rida, leka med djur, gå ut och gå med hunden Harry, och ponnyn. Ponnyridning för barn, äta godis i kiosken, ringa en massa samtal till alla vänner.  Vi var i princip altid själva där på gården Tess & jag. Och jag kan inte annat än säga att vi hade det hur kul som helst. Fick göra precis som vi ville. Det är faktiskt två veckor som jag aldrig kommer att glömma. Det hände en massa roliga saker varje dag. Så det var extra roligt att återuppliva gamla minnen idag.

image264
Tess

Nu ska jag städa lite och sedan packa. Åker till Danne i morgon och stannar nog där ett par dagar. Åker hem innan nästa helg i alla fall. Då är det dags för jobb igen. Ska försöka packa lite mindre och nödvändiga saker. Brukar alltid bli alldeles för mycket och onödigt.

Halv sju ska jag träna med mamma. Men innan det ska vi åka och posta en kamera som ska till Nyköping.



 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback