Städ & shopping

De ringde från jobbet för inte så länge sen och frågade om jag kunde jobba i morgon och på fredag. Jag som redan har sagt ja till att jobba på dagiset. Men jag löste det där och ska nu jobba på plantagen i morgon och på fredag. Det var lite längre pass så det är ju bättre. Tråkigt att jag jobbar till stängning på fredag bara, då fyller Sara år och jag ska troligtvis dit på födelsedagsfest. Blir eventuellt utgång också.

Håller på och städar lite nu. Har inte ens packat upp väskan sen jag kom hem från Danne. Det har liksom bara inte hunnits med. Ska åka in till stan runt två tiden. Är rikitgt shoppingsugen.

Tänkte ta tag i och fixa så att alla bilder från bulgarien blir riktiga kort någon dag. Vill kunna klistra in dom i ett album eller något. Är roligare att kolla så än på dator.

Oförglömlig vecka.


Kommentarer
Postat av: Erika

åhh vad jag vill se alla kort..haha fan man minns ju hälften av alla bilder typ:S haha:D en av dom bästa veckorna i mitt liv tack brudar<3 jo du marra..på onsdag ska vi ta å gå till ellen då..på eftermiddagen nån gång?:)

2007-09-24 @ 16:00:56
Postat av: Karin

Rum 505, det var där allt hände! :D
Världens bästa vecka!

Postat av: Erika

åh vad jag vill ha alla bilder från resan!!!:D

2007-09-26 @ 21:04:49
Postat av: Marlene

Erika:Ja det måste vi fixa så att du får.

2007-09-27 @ 00:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback