Tillbaka till vardagen

I går åkte jag som tidigare nämt till Västerås och träffade Sara. Det var jätte kul att träffa henne igen. Vi kikade runt lite innan vi gick till en restaurang. Där satt vi ett ganska så bra tag och pratade. Vi kom fram till att vi ska ses lite oftare.

När jag sen kom hem var Danne redan hemma. Mysigt. Vi åkte och handlade lite nödvändiga saker och sen lagade han middag åt oss. Han är verkligen underbar. Är riktigt glad att jag träffat honom.

Nu ska jag strax städa lite, inte för att det behövs men det finns alltid något att göra. Bädda sängen tillexempel.
Kanske tar bilen in till Örebro senare. Är lite sugen på att köpa en jacka som jag såg i Västerås igår. Får se hur det blir med det.

I morgon är det dags att åka hem igen eftersom jag ska jobba i helgen. Har varken lust med att jobba eller att åka i från Danne. Men det ska bli lite skönt att komma hem till Uppsala igen, träffa vännerna, träna, ja till den "riktiga" vardagen. Ser fram emot Karins partaj i Oktober. Saknar alla galna middagar med tjejerna. Det var alldeles för länge sen.

image282
Sienna Miller

Kommentarer
Postat av: Sara

Klart vi lär ses oftare! Värsta seriösa bloggen du har då!!:D..

2007-09-20 @ 18:51:31
Postat av: Marlene

Sara:
Ja jätte seriös va ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback