Välkommen Kylan

Började morgonen med en härlig promenad i höst kylan. Skönt & uppigande. När jag kom hem duschade jag och gjorde mig klar, skjutsade sen brorsan till jobbet och åkte sen vidare till Gränby Centrum och kikade på lite kläder. Hittade ingenting. Jag som var så sugen på att förnya garderboben lite. Åkte hem och tog det lite lugnt i cirka en timme tills mamma kom hem. Då åkte vi in till stan där vi åt lunch och shoppade.

Mamma stannade kvar i stan för att äta middag med en vän. Vi ska träna halv 9 så jag ska träffa henne där om drygt en timme. Ska blir riktigt skönt att träna.

I morgon fyller min underbara vän Sara år. Jag jobbar tyvärr till stängning så jag hinner inte hem till henne innan, men möter upp dom i stan sen blir det utgång. Erika ska också med. Det kan inte bli bättre.

image313
Grattis hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback