Världens bästa Daniel

Kom nyss hem från jobbet. Det har varit en riktigt jobbig dag, med massor av kunder som alla ska handla tusentals uteväxter eftersom det är halva priset och alla är extremt noga med att kommentera att det är halva priset. Som om att jag inte redan visste det.  Hur som helst blev jag genast på bättre humör när jag fick ett sms av Danne. Ska jag komma upp till dig i kväll stod det. Jag stod i kassan när jag läste det och jag kände själv hur löjligt glad jag blev :)

Fick skjuts hem igår av honom. Det var riktgit mysigt att åka i mörkret med regnet utanför. Självklart lyssnade vi på Lugna favoriter. Var hemma efter 22 tiden någon gång. Då blev det att vara lite sociala med mamma & pappa. Nu ska jag hoppa in i duschen innan han kommer :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

myspys


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback