1a klass

Morgonen började inte alls bra. Har knappt sovit någonting i natt, gick och la mig sen och sen vaknade jag när Daniels klocka ringde vid 5. Låg vaken till 7 sen gick jag upp.

Vid nio tiden gick jag till stationen, skulle köpa en biljett i en automat som började krångla, såg knappt vad det stod men klockan gick ju så det började bli bråttom att få ut den där biljetten. Jag skulle ha sagt till någon för när jag sen skulle kolla på biljetten från vilket spår den gick såg jag att priset inte var vad det brukar. Fick betala flera hundra kronor extra, vet inte vad för biljett jag köpt. 1a klass var det och sen var det något mer special?  Onödigt eftersom jag ändå inte vill åka 1a klass, jag sitter lika bra i 2a och där satte jag mig även denna gång trots min 1a klass biljett.

Träffade Erika vid 11 tiden, kikade runt lite sedan gick vi till vårat favorit matställe och åt varsin sallad. Efter salladen gick vi lite till tills vi fick nog och begav oss till IKEA i stället. Har förresten aldrig sett någon sitta så roligt i en bil men ändå se så bra ut. Skulle mer än gärna lägga upp en bild men jag tror inte att den skulle uppskattas av en viss person vid namn Erika. :)

Har nyss kommit hem från Gränby, åkte och handlade med mamma och nu ska vi ut och gå.

Kommentarer
Postat av: Karin

"Tack" gumman, eller vad man ska kalla de :/

Postat av: erika

haha min fickparkering va ju roligast på vår tripp på stan..haha glömde ju kolla dina direktiv;) haha tack för en härilg dag..måste göras om snart!

2008-04-02 @ 22:36:15
Postat av: marlene

Erika:
Du är en usel fickparkerare måste jag tyvärr säga. Dock världens roligaste :)

2008-04-03 @ 23:13:04
URL: http://fashiondesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback