Älsklingen 24 år

Har jobbat i dag också, kul kul! Efter jobbet skulle jag in och handla på Coop som ligger i närheten. Jag gick nästan vilse, den butiken var verkligen dåligt byggd. Cyklar vid kassorna? Förstår inte riktigt tanken med det. Hörde fler som pratade om hur konstig butiken var. Massa gångar hit och dit.

Håller på och lagar mat för tillfället, blir lite sent i dag. Men har grattat älsklingen lite som fyller 24 år i dag, sen har vi gjort lite annat nödvändigt. Blir en massa gott till efterrätt eftersom han fyller år och älskar onyttigheter ;)  Myskväll med andra ord.
image671

Kommentarer
Postat av: Karin

Gratta från mig ^^,

Postat av: Marlene

Karin: Det ska jag göra :)

2008-04-10 @ 09:42:36
URL: http://fashiondesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback