Helgen

Var ett par dagar sedan jag skrev någonting här, har haft fullt upp.

Fredag: Daniel kom hem från jobbet vid ett tiden så vi kom i väg till Uppsala rätt så skapligt. Gjorde mig i ordning och sedan skjutsade mamma mig, Erika och Jeanette till Jenny där även Annika, Angelica och Sandra var. Hade en jätte trevlig kväll och efter ett par timmar begav vi oss till krogen. Åkte sedan hem och la mig i en varm säng bredvid älsklingen.

Lördag: Blev rätt så lungt med tanke på gårdagen. Åkte runt och kikade på soffor. Vi har hittat två stycken som vi troligtvis ska köpa. En tre och en två sitsig. Kommer bli riktigt fint. På kvällen grillade vi och det kom även över ett par vänner till familjen. Det blev en rätt så livad kväll igen.

Söndag: Har varit på stan med mamma i dag, karlarna höll på och fixade och donade här hemma i trädgården så länge. Snart ska jag och mamma ut och åka lite sportbil. Är så härligt väder ute, så det blir på med solglasögonen och av med taket. Härligt. Sedan ska vi äta och sen är det dags för mig och Daniel att åka "hem".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback