Kanelbullar

image669Jag har varit usel på att blogga de senaste dagarna. Jag får helt enkelt skylla på att jag har haft mycket annat att göra + att sidan har strulat. Jag är som sagt hemma i Uppsala nu och har därför mycket annat för mig just nu. Försöker hinna med så mycket som möjligt och det har jag lyckats rätt så bra med tycker jag. Jag har bland annat träffat vänner, familjen, fikat, shoppat, lunchat och shoppat lite mer. Men det absolut roligaste var Erikas parkering.

Jag har nyss badat, igen! Jag älskar det, men när jag väl ligger där i så tröttnar jag rätt så fort. Det blir alldeles för varmt, jag har väldigt väldigt varmt. Kanske lite för varmt. Det ryker & min hud förvandlas till lite lätt röd.

I morgon har jag ett fullspeckat schema igen. Ska upp tidigt för att baka kanelbullar har jag tänkt. Jag bakar mycket nu för tiden, men snart fyller Daniel år och vad är inte då bättre än att bjuda på goda kanelbullar. Mums! När bullbaket är färdigt åker jag och mamma in till stan för ännu lite mer shopping samt lunch. Sedan åker jag hem igen, till Daniel den här gången, eller till oss. Jag har fortfarande svårt för att kalla det mitt hem. Jag har ju alltid bott här i Uppsala så det känns fortfarande som om att det är här jag hör hemma.

Nu blev det ett till sådant här långt och meningslöst inglägg, men nu blir det till att krypa ner i sängen och kolla på någon film.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback