Lite nytt

Blev ingen frukost ute på balkongen i morse, i stället åkte jag hem till Daniels brors tjej och fikade samt kollade in nya barnrummet. Annorlunda & eget, sådant gillar jag.

Har rätt så nydligen kommit hem från Örebro. Har inhandlat nya krukor, växter, gardinstång och hylla. Fick även med mig ett par matkassar hem.

Ska förresten jobba i morgon, dom ringde i dag och frågade om jag ville och det vill jag absolut. Trivs himla bra där. Ska stänga ensam för första gången, men det ska nog gå bra.

Nu blir det lite tv innan det är dags att krypa ner.


Kommentarer
Postat av: Thess

Ja, den gick finfint. Fick lite halvpanik när batterierna höll på dö på GPSen å sladden funka inte till laddaren haha. För jag tänkte jag skulle stanna och kolla i affärer vid västerås om det nu va de..eller köping, äsh jag vet inte. Men jag hitta tillbaka till vägen, så hem kom jag haha!:) Ja, det var mycket trevligt å träffas! Må vi göre om!

Postat av: Thess

Ja, du va ju så gullig på den bilden :-)

2008-04-24 @ 09:42:53
URL: http://delikaterra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback