Nytt vardagsrum

Håller på och tvättar & donar här hemma, som vanligt när jag inte har något annat för mig. Tycker att det är skönt om det är någorlunda städat hemma. Ska strax duscha, sen ska jag börja göra mig i ordning för att åka och kika på färg och lite möbler bland annat. Hoppas att Daniel slutar vid fyra i dag så att han kan följa med.

I morgon ska jag nog köpa en ljuslykta som jag har sett på jobbet, riktigt fin. Har även sett en fotölj som jag skulle vilja ha, men det får bli ett senare projekt. Vet inte riktigt hur vi ska göra med soffa och så än.

I går satte vi även upp väggljusstakarna som jag bloggade om förut. Det blev jätte fint och det blir ett väldigt mysigt sken av ljusen. Lägger upp en bild senare.

image674
Bild: Privat

Kommentarer
Postat av: MISCHA

Stöttar du Engla och hennes familj?
Gå in på min blogg och skriv ditt namn. Jag stöttar Engla och hennes familj!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback