Göteborg

Nu är vi tillbaka i vardagen igen efter en härlig helg i Göteborg. Tur med vädret hade vi också, såg inte så lovande ut när vi åkte ner.Regnigt och ruggigt, men fram emot förmiddagen/eftermiddagen tittade solen fram. Härligt!  Efter att ha checkat in på hotellet strosade vi runt på stan en stund och hade det mysigt. Sedan blev det lite kyld dricka på hotellrummet innan vi gick till Liseberg. 

I går, söndag hade vi också tur med vädret. Gick ner och åt lunch vid hamnen i strålande sol.
När vi skulle hoppa in i bilen kom regnet. :)

I dag ska jag jobba, börjar vid tre. Så i morse tog jag mig i kragen och åkte och tränade lite. Nu ska jag göra mig i ordning för att åka och handla och fixa lite andra ärenden innan jobbet.

Kommentarer
Postat av: Thess

Jag ska göra det ;)



Men ah, jag ska kolla mitt schema om jag jobbar den dagen.. kollar...jag va faktiskt ledig den 16e.. men ja börjar 10 dagen efter såg jag.

Men ah, jag tror de ska kunna fungilera..ska kolla upp lite saker ,så hör jag av mig :) Vilka ere som ska komma??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback