Jag är nog rätt så bekväm av mig

Danne kom hem med lunch i dag också, mysigt att få lite tid ihop mitt på dagen. Har inte fått så mycket gjort i dag som jag hade tänkt mig, får skylla på att jag inte mår helt 100. Har tvättat lite som jag ska packa ner till mallorca. Eftersom jag är rätt så bekväm av mig så skulle jag inte klara mig utan tvättmaskin och torktumlare i hemmet. Det är så skönt att kunna tvätta precis när man vill och behöver det.

Jag hade hoppats på att vädret skulle bjuda på lite sol till helgen, men som det ser ut nu så håller sig inte regnet borta. Jag som ville sitta ute på lördag. Hoppas att det ändrar sig. Annars kanske altanen duger, skönt med tak och lite värne. Vi får helt enkelt se!

Nu ska jag göra mig i ordning, Danne och jag har lite att göra innan vi ska åka och handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback