Ny lägenhet

Gick upp rätt så tidigt i dag, vill ta vara på dagen eftersom jag ska jobba kväll i dag. Tränade lite i morse och nu ska jag städa lite. Ska ta lite bilder på lägenheten snart eftersom vi troligtvis ska sälja den. Har fått en ny större och bättre lägenhet. Med stor tomt och uteplats. Underbart! Får se hur länge vi blir kvar där eftersom planerna är att i framtiden bosätta oss i Uppsala.

Varken jag eller Danne tycker om att bo i lägenhet, därför blir nog den nya rätt så bra eftersom det känns mer som ett litet hus. Jag vill inte skaffa hus här när jag snart vill hem till Uppsala. Så en lägenhet  här får duga tillsvidare. Ska bli roligt att göra om och inreda!

Är ledig i morgon, då ska vi skriva på papper till nya lägenheten och handla en massa inför lördag. Träffade på Mats i dag och som det ser ut nu så följer han och David med oss till uppsala på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback