Snart tar jag semester

Nu har vi fullt med väskor och kassar i olika storlekar överallt i lägenheten. Färdig packat! Skönt, nu kan vi ta kväll. Snart, danne är ute och fixar med bilen lite och jag rensar lite ur kyl och badrumsskåp.

I morgon blir det bara tre timmar jobb, tänkte kila i väg lite tidigare eftersom det ska hinnas med att förberedas innan alla kommer. Men det ska nog hinnas med, med hjälp av tre karlar och min kära vän Erika som kommer tidigare.

Nu ska jag fortsätta rensa, sedan tar jag "semester". Ska bli riktigt skönt att vara ledig ett par dagar nu, det är verkligen välbehövligt för oss båda som jobbat mycket. Speciellt Danne som knappt sover om nätterna och arbetar mycket med kroppen. Han klagar aldrig, har aldrig någonsin hört honom klaga på att det är varmt när dom jobbar ute i stekande sol och utan sömn. 

Godnatt allihopa!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback