Varför ska det alltid vara så svårt att packa.

I morgon åker vi ju till värmen. Jag har inte riktitgt fattat det än och det märker jag eftersom jag inte ens har packat resväskan än. Och om ca två timmar åker vi till uppsala och då är det ju bra om väskan innehåller lite nödvändigt också.
Ska sätta fart strax. Men som alltid vet jag inte vad jag ska ta med mig, eller jag vet men det har en tendens att ALLTID bli alldeles för mycket. 10 par skor är inte okej. Men vilka ska jag välja? Lika är det med alla kläder, jag vill ta med mig allt, även fast jag vet att jag inte kommer att använda hälften. Jag får alltid packa i Dannes väska för att min blir full. Den här gången ska jag försöka få plats i min egna resväska. Den är trots allt rätt så stor. 

Har varit till tandläkaren i dag också. Testade en privat som jag har hört ska vara bra. Hejdå folktandvården, den här var riktigt bra. Jag har fått där bak där visdomstanden ska upp. Den ligger och trycker på tanden brevid så eventuellt ska vi planera in för att ta bort dom. Kanske lika bra det. Skönt att kolla upp det nu innan vi åker eftersom jag har ont.

Men nu ska jag ta tag i packningen och försöka välja ut det som jag verkligen måste ha med mig.
Vet inte om jag kommer att skriva något mer här nu innan vi åker. Så om jag inte hinner så säger jag hejdå & god jul nu :) och när jag kommer hem vill jag samla mina tjejer för en "sådan där" middag som vi alltid hade förr. Det var länge sedan och det behövs! :)



 

Kommentarer
Postat av: Karin

Ha det underbart! Skicka ett kort! :D

Och du, ingen middag förens jag kommer hem nästa år! Okej!? :D

Puss hjärtat


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback