Det blev inte riktigt som vi tänkt oss

Gårdagen blev väl inte riktigt som vi tänkt oss. Middagen här hemma blev väldigt lyckad och vi alla hade trevligt och drinkarna blev många. Kanske lite för många. Och som alltid förr så fick vi även denna gång för oss att gå ut för att dansa och det trevligt bland folk. Så blev det.  Efter ett antal timmars dansande och några kronor fattigare på drinkar var det dags att bege sig hemåt. Vi missade bussen.

Ingen skymt efter taxi heller så efter ett sms till min kära mamma ringde hon upp och sa att hon kommer och hämtar oss. I väntan på henne gick vi till statiol och köpte lite nattmat och efter ett par kloka ord till han som jobbade där hoppade vi in i bilen och åkte hem. Jag tror att vi var hemma runt halv 4.

Det är dagar som den här som gör att man blir glad över att man nästan aldrig är ute längre. Jag kan väl säga att när jag vaknade i morse kände min kropp att jag druckit alkohol i går. Sådant är inte roligt.

I kväll blir det i alla fall inga drinkar, det blir mys med pojkvännen som kommer hit.


Kommentarer
Postat av: weronica

ha en trevlig lördag! :)

Postat av: Patricia Klinteberg

Ha en trevlig lördag! :]

2008-02-02 @ 13:49:27
URL: http://klintens.blogg.se
Postat av: Sara

Du ser vilken tur att Statoil finns!!;-)..haha

2008-02-02 @ 14:27:31
URL: http://sssaras.blogg.se
Postat av: marlene

Weronica:
Tack desamma :)

Patricia:
Tack desamma :)

Sara:
Hehe, ja statoil är bra

2008-02-02 @ 20:28:26
URL: http://fashiondesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback