Ett oväntat samtal

Marlene ringde mig nyss, vi pratade en hel del om mitt gamla jobb där även hon jobbade en kort tid. Det var ett rätt så intressant samtal. Det var som jag trodde och det är inte okej. Det är så mycket som han gör fel. Jag behöver egentligen inte bry mig om det längre eftersom jag sagt upp mig, men jag tycker synd om personalen som inte vågar säga i från.

Marlene åker förövrigt till Egypten för tre veckor fram i morgon. Jag måste erkänna att jag är lite smått avundsjuk. Jag vill också åka iväg igen.Trots att det inte var speciellt länge sen jag var i Thailand.

image574
Vi såg en elefant utanför restaurangen när vi var i Thailand


 


Kommentarer
Postat av: Nadia

Jo eller hur. det är piss. krya på dig själv :)

Postat av: jenny

Hej! Gå gärna in på min blogg och bli medlem på gratisgen via min länk! Mer info finns på min blogg! Ha en trevlig fredag :)

2008-02-08 @ 15:06:20
URL: http://jnyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback