Faller du också för frestelsen?

När jag jobbat färdigt åkte jag hem och åt lite mat för att sedan åka i väg med mamma för att handla lite. Köpte en hel del frukt, jordgubbar bland annat. Gott! Säkert sura, men det går nog ner. När vi kom hem klädde vi på oss våra härliga dunjackor och gick ut på en kvällspromenad. Älskar att gå lite senare på kvällen, det är så lungt och skönt ute då.

I dag var det alla hjärtans dag dekorationer & buketter som stod på schemat. Fick även åka i väg med ett par bud.
Det har i alla fall varit en riktigt rolig dag med Erika. Jag hoppas att vi kommer att få fler möjligheter att jobba i hop i framtiden. Vi har ju våra "planer". Måste bara tillägga att hon är världens bästa vän! ♥

I morgon är det alla hjärtans dag, och jag är väl inte sådär jätte engagerad i den dagen som jag vet att många andra är. Men visst kan det vara mysigt med en sådan dag. Jag ska i alla fall mysa till det med min älskling, men om det blir någon extra mysig dag vet jag inte, vi har det alltid mysigt ihop. I såfall är det nog själva vetandet om att det är alla hjärtans dag som gör det lite extra mysigt.

Är det bara jag som blir extremt sugen & frestad av dessa bilder? Det ser farligt gott ut!image587
Dessa läckerbitar finner du bland annat
här.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Happy valentines day :D

Postat av: Marlene

Josefin:
Desamma :)

2008-02-14 @ 16:09:11
URL: http://fashiondesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback