Fredag hela veckan

Daniel ringde nyss, han är hemma om drygt en halv timme. Och eftersom jag känner mig bättre och inte bara vill vara hemma i dag så ska vi över till hans föräldrar och äta tacos. Trevlig. Skönt att komma i väg lite, det behöver jag. Har varit inne hela dagen, att ha gått ut ett par enstaka gånger på balkongen räknas inte.

I morgon ska vi hem till Uppsala. Vi ska åka rätt så tidigt, tänkte åka förbi västerås innan och äta lunch och kika lite.
Får se vad vi gör där hemma sen, troligvis blir det middag med mina föräldrar. En vän hörde av sig i dag och tyckte att vi skulle komma över dit i morgon kväll. Får se hur det blir med det.

Nu vill jag att min älskling ska komma hem så att jag kan få krama & pussa lite på honom.

Trevlig helg! : )
image575

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback