Hemsk dag

Dagens middag fick bli ett glas blåbärssoppa & ett äpple. Törs inte prova något annat, huvudsaken är att jag har fått i mig lite vätska.

Värdelös dag att ha bandspelaren på mig när det enda jag gjort i dag är att i princip bara legat i soffan och gjort ingenting. Hur som helst så ska jag åka in och lämna den i morgonbitti. Jag som behöver sova! Hoppas att jag är frisk nog för att åka in och koppla av den bara.

Jag är så sugen på att gå ut och ta en promenad, men kroppen säger verkligen i från. Det här har varit en hemsk dag! Och jag vet ju vad morgondagen har att erbjuda om jag inte skulle bli plötsligt frisk under natten.image591

Kommentarer
Postat av: erika

krya på dig hjärtat!

2008-02-20 @ 10:05:56
Postat av: marlene

Erika:
Tack! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback