Kalas

Kom hem från mina kusiner för inte så länge sen. Vi var dit bjudna på 13års kalas! Ett mycket trevligt sådant. Kul att träffa mormor, morfar och min gammel mormor. Morfar har nydligen fått reda på att han är sjuk. Det var inte bara ett fel, det var en hel rad med fel.Han hade tydligenhaft en hjärtinfarkt också utan att veta om det. Läskigt! Morfar som är så pigg!

Var på kalas i går också, Daniels pappa fyllde nämligen år. Så det har blivit mycket av det goda bara på några dagar.

image590

I morgonbitti ska jag in till hjärtläkaren som sagt och få en dosa påkopplad. Hur det ska gå att ha på mig en sådan vet jag inte, jag som knappt kan ha ett halsband på mig utan att trassla in mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback