Massage

Var i väg en sväng till Örebro i dag, eller rättare sagt Marieberg köpcentrum. Eftersom jag känner mig lite smått sjuk i dag känndes det skönare att strosa omkring i ett köpcentrum. Det ångrade jag när jag kom dit, kikade igenom butikerna snabbt och sen åkte jag och handlade lite mat. Det blev inga skor. Jag tappade lusten för att shoppa redan innan jag kom dit. Sen visste jag att Daniel slutat tidigare i dag (skulle egentligen jobba över) och då ville jag hem för att följa med honom till Köping. Och så fick det bli.

Vi har nyss duschat och nu ska jag gå och göra honom sällskap i sängen, han ligger och kikar i någon tidning i väntan på att få massera mig. Det ska bli så skönt, har träningsvärk i ryggen av någon konstig anledning.
image564

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback