Oscarsgalan

Åkte hem till Uppsala i morse, ska nämligen till läkaren i morgon igen. Åt lunch med mamma & pappa på en mysig restaurang i dag. Efter det åkte vi runt och kikade i lite affärer. Jag köpte underkläder och onödig pilatesboll som jag inte vet när jag kommer att använda? Hur som helst så har jag av någon anledning alltid velat ha just en sådan boll och nu har jag tydligen en.

Sen köpte mamma och jag med oss fika och gick hem till storebror. Träffade på Malin på konditoriet, vilket var jätte roligt, har inte träffats sen i somras. Så vi bestämde oss för att det var dags att ses snart.

Har nyss klivit upp ur ett varmt och skönt bad och nu kollar jag med ena ögat på Oscarsgalan, men jag får nog skämmas lite för jag har nästan ingen aning om vem någon är.
image595

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback