Stenbadkar

Har nyss pratat med Daniel i telefonen, saknar honom jätte mycket. Ska åka dit på onsdag eller torsdag. Troligtvis åker jag på torsdag. Han jobbar på dagarna och jag känner att jag har lite att göra här hemma. Jag tror förresten att jag har bestämt mig för att flytta dit för ett tag framöver. Men helt hundra är jag inte än, men det lutar åt det hållet.

Nu ska jag gå och ta mig ett varmt bad.
image581

Stenbadkaret kommer från
Stone Forest. Ett väldigt annorlunda badkar. Jag vet inte om jag tycker att det är fint eller inte. I rätt miljö kanske det skulle kunna vara fint. Med lite ljus skulle det nog kunna vara lite mysigt att bada i en sten. Nu tycker jag att det ser lite stelt och kallt ut. Hårt framför allt, kanterna ser vassa och obekväma ut. Jag vill gärna kunna ligga lite när jag badar.

Kommentarer
Postat av: Karin

bada i en sten, haha va fult de lät :D

Postat av: marlene

Karin:
: )

2008-02-11 @ 22:59:20
URL: http://fashiondesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback