Väcktes av telefonen

I morse väcktes jag av telefonen, det var Erika som berättade att det var lite "kris" på jobbet och undrade om jag hade lust att komma och hjälpa till. Och självklart ställer jag upp, det vara bara roligt!  Väldigt annorlunda stämning och allt jämfört med min tidigare arbetsplats. Men det skiljer ju från butik till butik. Nu var skillnaden till det positiva :)

Blommor har snittats inför ♥ Alla hjärtans dag ♥ Påtal om Alla hjärtans dag, vad ska ni göra? Själv ska jag åka och mysa till det lite med pojkvännen.


Kommentarer
Postat av: Josefin

det blir myspys med killen :)

Postat av: Erika

tack hjörtat för i bag!:) hoppas det blir fler gånger du kan rycka in...det va riktigt roligt att jobba med dig;) ja själv ska man väl ta å mysa med sig själv..får vänta på mitt alla hjärtans dag mys med min karl:(

2008-02-12 @ 20:37:26
Postat av: marlene

Josefin:
mys

Erika:
Tack själv, det vara bara roligt!
Men mysa med sig själv kan ju också vara mysigt, blir kanske lite extra mys sen när du väl får träffa karln din. :)

2008-02-12 @ 23:08:30
URL: http://fashiondesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback