Dagens dricka

Sitter och dricker min färskpressade apelsinjuice här framför datorn. Mums.
Tänkte ta en dusch och sen fixa i ordning mig. Fräscha till mig lite, man känner sig rätt så ofin när man är sjuk.

Daniel och jag pratade om att gå på bio nu i helgen, men vi skjuter nog på det några helger framöver. Är så skönt att bara vara hemma och ta det lugnt när vi har ett helt hus för oss själva. Skönast att vara hemma när man är sjuk.
I morgon hade jag nästan trott att det skulle bli födelsedagskalas/fest. Erika & jag hade tänkt fixa med det, laga mat, baka tårta m.m men det blir tydligen inte så. Otur för födelsedagsbarnet! ;) Det kunde ha varit trevligt.
image471

Kommentarer
Postat av: Karin

Meh! Jag ska inte göra nånting alls imorrn.. och inte söndag heller för den delen.

Postat av: Marlene

karin:
vi frågade i alla fall, du verkade dock inte så haj på det som det verkade. vi ville planera ett roligt födelsedagsfirande för dig, men nu är det ju lite ont om tid och folk har andra planer. men har du inget för dig i morgon så kanske daniel och jag tittar förbi om vi får.. kan ta med lite fika =)

2008-01-05 @ 17:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback