Dagens tycka synd om

image507I dag när jag gick ut utanför butiken för att hjälpa en kund att välja tulpaner såg jag en bil stå parkerad precis utanför. I bilen såg jag en hund sittandes i en sådan där bilbarnstol för små bebisar. Det såg fel ut. Kan det verkligen vara bekvämt för hunden att ligga på rygg sådär samt vara fastspänd.? Fortfarande, det är en hund och inget barn. Vissa börjar ta det här med husdjur på fel sätt tror jag. Visst, det är väl bra att han/hon är rädd om hunden, men det finns gränser. Det var inte en jätte liten hund heller och den såg inte ut att ha det speciellt bekvämt. Jag har aldrig haft hund så jag vet inte, detta kanske är normalt? Det såg inte normalt ut i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Karin

Men va. Nej det är inte normalt. Vilken sjuk människa gör sånt? :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback