Det är detaljerna som gör det

image499
Jag har aldrig varit speciellt förtjust i lila, men på senare tid har jag fattat tycke för färgen allt mer och mer. Speciellt denna härliga syren/hallonlila färg. Jag har alltid sagt det att det är detaljerna som gör det, och det stämmer. Det skulle passa perfekt att inreda det vita rummet med lite detaljer av lila så som ljuslyktor, kuddar m.m.

Nu ska jag ge garderoben en omgång. Det behövs verkligen! Kan inte gå in där längre, så illa är det. I morgon är det jobb igen. Det är annons i morgon, lagom till helgen vilket innebär stress och ingen rast som vanligt. Vilket också innebär att jag inte hinner äta på hela dagen. Det gillar inte jag & min kropp. Jag behöver mat för att orka.

Nu är det bara att börja ladda inför morgondagen då det ska säljas Orkidéer, Begonior, & Tulpaner. Det är väl det som kommer säljas bäst i morgon/helgen. Snittblommorna bryr sig inte kunderna så mycket om när det är annons.

Kommentarer
Postat av: Karin

Säger ju de, lila is the shit. Checka bara mitt rum ;P

Postat av: marlene

Karin:
Hehe ja ditt rum är ett praktexemplar på lila :)

2008-01-17 @ 19:55:51
URL: http://fashiondesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback