Det är mycket nu.

Kom hem från jobbet för inte så länge sen, har precis fått i mig lite mat. Det satt fint, då jag inte har ätit något på hela dagen. Tänkte ta och lägga mig i ett varmt bad strax för att tina upp, är riktigt frusen. Tänkte ta en promenad senare med mamma, men vi får se hur det blir med det. Beror lite på när hon hade tänkt att dyka upp efter sitt möte. Som det känns nu har jag varken ork eller lust till det. Känner att jag behöver fixa lite med mina kläder som ligger lite överallt för tillfället. Har också en hel del andra saker jag måste ta i tu med. Det är mycket nu.


Stone Forest New Papillion Bathtub and Infiniti Pedestal
image504

image505
Snygg & rolig design från
Trendir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback