En dag jag gärna hade hoppat över.

Äntligen är torsdagen snart över. Jag hade gärna hoppat över den här dagen, fråga mig inte varför men det har bara varit allmänt segt i dag. Både på jobbet och jag själv. Jag har helt enkelt inte varit speciellt motiverad till att göra något i dag. Hoppas att morgondagen ser annorlunda ut, kommer i alla fall bli glad varje gång jag tänker på att jag får träffa min underbara pojkvän. Allt går så mycket lättare då av någon anledning :)

I morgonkväll blir det till att hämta storebror på Arlanda. Ska bli kul att träffa honom en stund. Ser aldrig till honom numer när han inte bor hemma.

Nu ska jag hoppa ur morgonrocken och i något mer bekvämt och varmare. Sen är det vattna blommorna som står på kvällens schema samt hänga upp tvätt. Sen ska jag välförtjänt lägga mig och kolla på någon film med ett glas Juice & ett äpple och invänta fredagen.

Kommentarer
Postat av: Josefin

reunion snarast!!!

Postat av: marlene

Josefin: Ja verkligen! Det var alldeles för länge sen vi sågs!

2008-01-10 @ 21:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback