En vän för livet

Måste än en gång skriva om hur underbar Erika är. Hon är en otrolig människa med ett av världens varmaste hjärtan. Hon finns alltid där och med henne kan jag prata om allt. Jag har aldrig kunnat öppna mig så mycket för någon som jag gör för henne. Det känns bara så naturligt att vända sig till henne när det är något. Både när det gäller roliga och mindre roliga saker. Har aldrig någonsin haft tråkigt i hop med henne. Det kan räcka med att vi kollar på varandra så börjar vi skratta. En riktig vän för livet och jag är så glad att jag träffade en vän som henne. Har många roliga & galna minnen ihop med henne som jag kommer leva länge på.
image468
Du är guld värd.

Kommentarer
Postat av: Erika

åh hjärtat va gulligt skrivet:D du kommer alltid finnas i mitt hjärta du med..du är min bästa vän å det komer du alltid att vara!!

2008-01-04 @ 18:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback