Gör jobbet mig sjuk?

Vid den här tiden på morgonen brukar jag åka till jobbet. Men inte i dag, har haft hjärtklappningar under hela natten/morgonen som inte vill ge med sig. Jag avbokade min tid hos hjärtläkaren som jag hade i tisdags, det ångrar jag nu. Nu finns det inga tider förrens i vår. Men jag tror att jobbet har en stor del till det här, därför kan det vara bra att vara hemma ett par dagar. Jag tänker inte bli sjuk för jobbets skull. Aldrig. Det är inte värt det.

Jag trivs bra på mitt jobb, det är absolut inte det. Men arbetsförhållandena är inte bra. Tider, rast, lunch. Det funkar bara inte. Jag mår inte bra av att inte äta på en hel dag. Det gör att mitt magkatarr bara blir värre och värre.

Så i dag blir det en lugn dag. Det kan behövas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback