Har sagt upp mig

Vaknade rätt så tidigt i dag, har legat vaken sen Danne gick upp vid klockan 5. Har däremot legat kvar i sängen och dragit mig ett bra tag. Skönt.  Skulle ha gått på en promenad nu med Dannes mamma och hundarna, men det dök upp ett litet problem så det får bli en annan gång.

Jag hade egentligen tänkt att åka hem i dag, men blir kvar i alla fall en natt till. Har i princip sagt upp mig från mitt jobb nu. Det känns jätte skönt men samtidigt är det tråkigt eftersom jag trivdes bra med jobbet och personalen i sig. Men nu måste jag tänka på min hälsa. Mitt hjärta & mage vill inte samma sak som jag. Däremot sa min chef att det alltid kommer att finnas jobb där för mig när jag är redo att komma tillbaka. Sånt är alltid kul att höra, men jag vet att det inte kommer att bli så. Jag kommer inte att komma tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Josefin

good girl

Postat av: Sara

haha,
jo vi lär ju kanske ta och plugga upp lite idrotts lektioner..;-)

2008-01-28 @ 10:33:49
URL: http://sssaras.blogg.se
Postat av: Sara

Japp, i helgen blir det partaj..haha kommer nog att behöva magpumpas eller nåt, as länge sen jag var ut och det verkar gå vilt till på deras personal fester..=P..

2008-01-28 @ 10:34:51
URL: http://sssaras.blogg.se
Postat av: Marlene

Sara:
Okej, ha det så trevligt. Magpumpas lät inte som någon bra ide ;) Drick med måtta!

Josefin:
:)

2008-01-28 @ 11:01:55
URL: http://fashiondesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback