Hemkommen från Thailand och nytt år

Nu var det evigheter sedan jag bloggade, nytt år har det till och med slagit över till.

Den dåliga uppdateringen beror på att jag och Daniel har varit i Thailand i två veckor. Vi hade det underbart. Det kunde inte ha blivit en bättre semester. Tänker inte skriva så mycket mer om just Thailandresan, det känns inte så aktuellt just nu när vi redan har varit hemma över en vecka. Det räcker nog om jag säger att vi hade det riktigt riktigt bra. Lägger upp lite bilder i stället, så får dom tala för sig. Det är i alla fall en resa som jag aldrig kommer att glömma. Har många fina minnen där i från.

I går åkte mamma, pappa, mormor & morfar till Kanarieöarna. Jag & Daniel fick äran att skjutsa dom tidigt på morgonen innan jag började jobba. Jag hade gärna följt med men i stället så är jag hemma och är hus/kanin vakt.
Efter jobbet i går mötte jag upp Erika på stan och vi begav oss till en restaurang för att få i oss en bit mat. Det var verkligen roligt att träffa henne igen. När vi var mätta och belåtna åkte vi till Kvantum för att handla lite nödvändigt, så som något att äta till frukost m.m. Sen åkte vi hem hit till mig och drack varm choklad med grädde på toppen framför 40 days and 40 nights.

Erika sov över här i natt och jag skjutsade henne till jobbet i morse. Hade tänkt att jag skulle åka in till stan sen för lite shopping. Men jag hoppar det och tar det på måndag i stället. Ska fixa och dona lite här hemma i stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback