Intensiv helg

Har jobbat hela helgen så det har blivit dåligt med uppdatering här i bloggen. Det har varit en väldigt intensiv helg.
Mycket folk, alldeles för mycket folk och för lite personal. Har inte haft varken lunch eller rast. Det brukar jag iof aldrig ha vilket min kropp inte mår så bra av har jag märkt. Lunch brukar jag ju ha, men då kastar man i sig maten samtidigt som man lär jobba. Man hinner aldrig återhämta sig.

Så min helg har bestått av jobb och att träffa Daniel som har varit här. Har nyss varit ute på en promenad. Skönt!
Ska strax försöka äta något, min magkatarr/magsår vill inge ge med sig. Men det är nog inte konstigt om man tänker på mina stress&matvanor om dagarna då jag jobbar. Jag har rätt så lågt blodsocker också och behöver därför få i mig mat/vätska för att orka.

I morgon börjar jag klockan 12 i alla fall. Skönt med sovmorgon och en kortare dag såhär efter helgen. Sen på tisdag är jag ledig. Då blir det troligtvis shopping i Stockholm med Karin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback