Jag blir borta minst 4 veckor = Alltid

Är hemma hos Danne nu. Det gick rätt snabbt att åka hit i dag, inte så mycket trafik. Det var dock väldigt jobbigt väder att åka i, stänk från bilar och sol som lyste rakt i ögonen, men det gick bra.

Han kommer väl hem om ungefär 1 timme eller något liknande. Får se vad vi hittar på senare i dag, pratades om bio men vi får se. Ska bli mysigt att bara få träffa honom.

Ringde till min chef i dag, jag lär bli borta minst 4 veckor, tror inte att jag kan "återvända" sen heller. Det ser mörkt ut. Min hälsa går först nu för en gångs skull. Så nu ligger nog inte flytten för mig långt bort eftersom jga inte längre behöver tänka på jobbet där hemma. Får bli lyxhustru här i stället, nej men jobb finns det alltid. Jag behöver bara en paus för att återhämta mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback