Jag fann kärleken i Bulgarien

Förseningen på 20 minuter blev plötsligt + 50 minuter när jag väl var på plats. Dom kunde tydligen inte gå av planet. Men när de där 50 minutrarna gått så kom dom ut bruna & glada.

Har precis äit varsin macka lite sent kanske men jag kom på att jag aldrig åt någonting förut. Det glömdes bort av någon konstig anledning och jag har inte heller varit hungrig.  Tänkte strax gå och lägga mig och kolla på tv. Ska bli skönt att krypa ner, blev sent i går och jag har varit vaken sen innan klockan sex då det var dags för Daniel att gå upp. Han går nästan alltid upp vid fem annars, det skulle jag nog aldrig orka i längden. Är ju lite av en nattugga. Men man vänjer sig väl antar jag.

I morgon är jag ledig och då blir det till att njuta av min lediga dag. Har ett par saker jag ska hinna med men det ska inte vara några problem. Tänkte gå upp rätt så tidigt, tycker inte om att sova bort dagarna. Fast min kropp skulle nog må bra av att få sova ut lite då och då.

image481

Erika & jag på arlanda i somras. Vi laddar inför kvällen med varsin cider. Daniel & hans vänner sitter bakom oss (Hade inte en aning om vem han var då fram tills den kvällen vi träffades i Bulgarien och han berättade att han sett mig redan på arlanda) Sen den kvällen har det i princip varit han & jag. Det klickade direkt, det var något speciellt med honom.

Så det kan bli. Inte trodde jag att jag skulle åka till Sunny Beach och träffa min drömkille. Det var ju inte direkt något som var planerat heller eftersom saker och ting då var som dom var. Men jag är riktigt glad att jag åkte på den där semestern och jag är nu lyckligare än någonsin.

Nu väntar sängen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback