Ny stad

I dag är det tänkt att jag ska åka hem, men jag har ingen större lust till det. Får se hur jag gör, skulle behöva hem och fixa ett par saker.

Ska ta och städa och fixa i ordning lite här hemma nu, sen får jag se om jag åker hem eller inte. Troligtvis så gör jag det.  Vet inte riktigt vad jag ska hitta på fram till Daniel kommer hem annars. Det är det jobbigaste med en ny stad. Man vet inte vad man ska göra, vad som finns. I bland känner man sig rätt så bortkommen, då saknar jag Uppsala mer än någonsin. Där känner jag mig hemma. Visst kan det kanske vara nyttigt att byta miljö för en period, men just nu vet jag inte vad jag vill. Det är så mycket som snurrar i huvudet för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback