Nya kläder har införskaffats.

Blev lite shopping i dag när Karin och jag var i väg. Köpte bland annat en kofta, underkläder & ett linne. Alltid roligt med lite nytt. När vi shoppat färdigt köpte vi glass och åkte hem för att kolla på Singing bee. Pinsamt dåligt program, men ändå kollade jag på det. Skrattade åt det för att det var så dåligt. Men ofta är det det dåliga som gör att det blir intressant på något sätt. Inget program jag kommer att längta till i alla fall.

Nästa tisdag ska vi kanske åka till Stockholm för lite mer shopping! Det var evigheter sen vi gjorde något en hel dag sådär. Hon är nästan aldrig ledig i veckan och jag jobbar för det mesta på helgerna konstigt nog? Värdelöst schema. Men det blir förhoppningsvis ändring på det inom en snar framtid.

Nu ska jag göra mig klar för sängen. Tänkte kika lite på tv och bara njuta av vetandet att jag har sovmorgon i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback