Nyklippt

I morse åkte Daniel hem för att jobba. Gick och la mig igen efter att vi sagt hejdå. Jag var riktigt trött i morse, men runt halv 10 tiden klev jag upp och gjorde mig i ordning för att åka till frisören.

Har nu klippt mig, eller ja klippt och klippt, toppat det lite. Är rätt tråkig av mig när det gäller hår. Har haft samma frisyr ett ganska så bra tag nu. Det enda dramatiska jag gjort är väl att jag färgade håret mörkbrunt en gång förut. Är lite sugen på att göra det igen. Sen den där gången då mitt hår blev avklippt (frisören klippte av det utan min tillåtelse)

I kväll tänkte jag åka över till Karin om hon är hemma och har tid. Ska bli roligt att träffa henne, det var ett tag sen nu. I morgon blir det jobb, det känns helt okej.

Jag och Daniel har börjat prata mer om att flytta i hop nu den senaste tiden. Och i vår/sommar är det inte helt omöjligt att det blir så. Det är jag som ska ta steget och flytta till en ny stad i så fall. Det är mest lämpligt för tillfället. Det blir dock inte för all framtid, det tror jag inte i alla fall. Jag trivs rätt så bra här i Uppsala. Men än är inget bestämt. Vi får se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback