Oboy

Klockan börjar närma sig ett och jag har fortfarande inte gjort någonting vettigt under morgonen. Mår illa så får väl skylla på det annars skulle jag ta mig en promenad. Men som jag känner mig nu får jag skjuta på den där promenaden ett par timmar, ett dygn.

Ska duscha och göra mig i ordning om ett tag. Daniel ska till tandläkaren sen och jag vet inte om jag följer med och väntar där eller om jag stannar här hemma. Troligtvis följer jag med, det går nog rätt fort.  Men först blir det att lägga sig i soffan med ett glas Oboy.


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, jo att man ser ut som en pastor är verkligen nåt man vill höra..=P..

Postat av: Josefin

Haha, ja han kär alltid den när han ska retas med mig :) Har lämnat in ansökan för ledigt på fredag så nu måste det bli av! Btw, köpte blommor på ditt jobb idag. Ett paket rosor och 2 hemtrevnader, heter det så? :P Puss

2008-01-29 @ 13:45:26
URL: http://josefinp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback