Olustigt att gå till frisören.

Jag tycker inte alls om att vara sjuk, speciellt inte när man är ensam hemma. Det finns verkligen ingenting att göra.
Sen att jag vet att Daniel ska komma efter 4 tiden gör att det känns som om att tiden står stilla.

Tänkte sysselsätta mig med att vattna blommorna snart och boka en tid för att klippa mig på måndag. Jag hatar att klippa håret. Drar mig hur länge som helst i från att göra det, men nu behövs det verkligen även fast jag intalar mig själv att jag inte behöver det. Jag tror att det här med att jag inte tycker om att klippa håret har att göra med en gång för ett par år sedan då jag bara skulle toppa mig lite. Högst 2 cm sa jag tydligt och hon uppfattade det, sen tog hon bak mitt hår och jag såg ingenting förän hon höll upp spegeln där bak.  20 cm hade hon klippt, det var ganska nödvändigt fick jag som svar. Det var det inte alls, så mycket vet jag. Sen dess har jag haft lite rädsla för att klippa mig om man kan kalla det så. Tycker att det är olustigt. Låter lite löjligt, men det var ingen rolig upplevelse.

Som tur är så har jag hittat min frisör som jag trivs jätte bra med, och hon vet precis hur jag vill ha det och hon vill själv inte klippa för mycket. Känns tryggt att gå dit.
image469

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback