Oteknisk

Det är tydligen inte min dag i dag, får inte ens på tvn här hemma. Så oteknisk kan jag inte vara,  tro det eller ej men jag brukar faktiskt vara rätt så teknisk. Har ju kollat på tvn här hemma flera tusen gånger. Tror att jag har kommit åt något, men jag orkar inte försöka fixa det just nu. Ska lägga mig på sängen och lyssna på lugna favoriter i stället. Det var det enda som jag fick på på tvn. :)

Köpte tuggummi i går när jag var in på apoteket. V6 junior! (Tappar smaken direkt). Efter att ha ätit upp nästan hela paketet upptäkte jag att det låg små tatueringar i varje paket. Lyckades spara tre stycken. Söta små kaniner, tänkte testa dom på Daniel om jag får. I bland är det okej att plocka fram den där barnsliga sidan ;)

image523

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback