Sovmorgon

Har nästan nyss klivit upp. Har varit vaken ett ganska så bra tag men det är så skönt att bara ligga kvar och dra sig en stund. Det här behövdes verkligen. Hade ont i hjärtat i morse igen och egentligen har jag en tid hos läkaren i morgon för att dom ska sätta på någon dosa som ska kolla mina hjärtljud. Tyvärr så har jag ringt och ska försöka avboka den tiden. Har inte tid att åka tillbaka dit på onsdag. Får helt enkelt skjuta upp det ännu en gång.

Har som sagt sovmorgon i dag. Men trots det ringer jag runt till min gamla skola för att försöka få tag på en kvinna som varit in till oss och beställt en begravningsdekoration med band. Bara det att det inte står någon "hälsningstext på bandet" Tänkte höra om hon vill ha det eller inte. Är lätt att man missar det.

Nu ska jag göra en smoothie och sedan kolla lite på tv och bara njuta av min sovmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback