Storstädning

Kom hem runt ett tiden i dag och sedan dess har jag i princip städat. Gör jag inget annat än städar nu för tiden? Det verkar inte så. Men jag tyckte att det kunde vara kul för mamma & pappa att komma hem till ett fint & rent hus.
Har nyss tagit en dusch och ska strax fixa något att äta. Måste bara fundera ut vad.

Ska kolla upp när deras plan anländer på Arlanda också, det kan vara en fördel eftersom jag ska hämta dem. Hoppas att det inte blir några längre förseningar bara.

Är ledig i morgon också, skönt! Det behövs verkligen och jag har en del att göra. På fredag kommer älsklingen hit igen, trots att jag jobbar hela helgen. Men då har jag något att se fram till när jag slutar. Han får helt enkelt umgås med mamma & pappa som han brukar ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback