Inbrott

Idag har det inte direkt varit någon lyckosam dag för mig. När jag skulle ta ut bilen ur garaget i morse upptäckte jag att bildörren var halft öppen och låset var trasigt. Fick låsa upp på andra sidan och när jag öppnade bilen såg jag att någon stulit min stereo! Det var bara massa sladdar kvar. Det är ingen rolig start på morgonen. Men det kunde ha varit någonting mycket värre därför bryr jag mig inte särskilt mycket.  Konstigt att dom inte tog högtalarna. Jaja hoppas att dom får nytta av min stereo och min cd-skiva som tydligen också var populär. Inte nog med det, dom lär ha tagit en SIA kasse och burit i väg detta med.

Som sagt, det var bara en stereo. Det kunde ha varit någonting värre och jag vet att det är dom som har det värre. Vill ge en massa kramar till min fina vän Karin idag. Jag tänker/ har tänkt på dig hela dagen hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback