Grattis underbara

Idag fyller en annan underbar vän till mig år, nämligen Therese.♥ Grattis grattis på din 21-Årsdag! Har gått alldeles för lång tid sen vi sågs, men på lördag får jag äntligen se denna pigga tös igen.  Det ska bli himla kul!

Idag funderar jag på om jag ska ta mig till vårdcentralen, har fortfarande riktigt ont i halsen. Det verkar inte vilja ge med sig. Kanske ger jag det en natt till och går dit i morgon innan jobbet om ingen förbättring har skett.

Är ledig idag, skönt! Hade tänkt att åka in till Örebro för lite shopping, men vet inte riktigt om det orkas med. Får se hur jag mår lite senare. Skulle vilja ha älsklingen med mig som smakråd :) Det är han bra på. Älskar när folk vågar säga vad dom tycker.

Kommentarer
Postat av: Thess

naaw :D Gulligt! puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback