Helgen

Efter jobbet i lördags blev jag upphämtad av Daniel & Mats. Jag gjorde ett försök till att göra "fransk manikyr" i bilen på vägen upp till Uppsala. Inget jag rekomenderar.

Väl framme hos föräldrarna bjöds det på pizza, dricka och fotboll. Efter fotbollen och lite onyktrare var det dags att åka in till Erika. Vi hade turen att då skjuts av mamsen. Festen hos Erika var riktigt lyckad. Trevligt folk!!  Och som vanligt så slutade kvällen med att vi hamnade på krogen. Där vi nog inte blev kvar så jätte länge. Vid halv två tog vi en taxi hem.

I dag är jag ledig, vilket inte alls är speciellt roligt en dag som den här. Regnigt & ruggigt.



Bilder på vardagsrummet ska jag försöka få upp inom kort Malin, jag lovar ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Så du kommer ihåg ;) Bra, jag väntar med spänning :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback